Dentálhigiéniai kezelés Budapesten hatékonyan, biztonságosan, fájdalmak nélkül, többféle szolgáltatással, modern eszközökkel, szakértelemmel az egész családnak.

Dentálhigiéniai kezelés Budapest

Dentálhigiéniai kezlés Budapesten személyre szabva, többféle szolgáltatással, magas minőségben, több éves tapasztalattal, nagy szakmai tudással, fájdalom és kockázatok nélkül a Lévai Dentál fogászatán.

Dentálhigiéniai kezelés Budapesten többféle szolgáltatással

A lévai Dentalnál a dentálhigiéniai kezelés Budapesten többféle szolgáltatással zajlik, egyedi igényekre szabva, így bármilyen jellegű problémája is legyen, bizalommal fordulhat szakértő kollégáinkhoz! Dentálhigiéniai kezelés Budapesten azért zajlanak, hogy a különböző nemkívánatos fogászati megbetegedések megelőzhetőek legyenek. Többféle kezelést is végzünk ennek érdekében, illetve személyes dentálhigiéniai konzultációt is végzünk, melynek célja a helyes szájhigiéniai bemutatása, kialakítása, és ennek rendszer gyakorlására irányuló törekvés.

A dentálhigiéniai kezelés Budapesten legfőbb elemei az alábbiak:

• Szájhigiénés kezelés: ultrahangos fogkő eltávolítás, polírozással, instruálás, motiválás
  • Helyi fluoridos ecsetelés fognyaki érzékenységre
  • Rendelői fogfehérítés
  • Parodontális kürett, gyógyszeres tasakkezelés
  • Mozgó fogak sínezése
  • Ecsetelés

Dentálhigiéniai kezelés Budapesten az ép fogazatért

A dentálhigiéniai kezelés Budapesten nagyon fontos. Sokan azt gondolják, ha nincsenek tüneteik, nem fáj a foguk, akkor teljesen egészséges a fogazatuk, nincsen teendőjük, nem kell fogorvoshoz fordulniuk. Illetve szintén nagy számban előfordulnak olyanok is, akik enyhébb tünetek esetén is hasonló gondolatokat fogalmaznak meg. Azonban fontos rendszeresen fogászati vizsgálata, dentálhigiéniai kezelésre járni, mert sok fogászati betegség alattomos, tünet nélkül jelenik meg. Előrehaladott állapotban ezeket a problémákat sokkal nehezebb, fájdalmasabb lehet kezelni, sőt lehet, hogy a fogat sem lehet megmenteni, ezért érdemes még időben beavatkozni, és rendszeres vizsgálaton részt venni. Évente legalább kétszer érdemes dentálhigiéniai kezelésen részt venni.

Miért fontos a dentálhigiéniai kezelés Budapesten?

Nagyon sok fogászati betegséget a rossz szájhigiénia okoz. A lepedékben megrakodó baktériumok károkat okoznak hosszú távon a fogakban és az ínyszövetekben is. Még az alapos otthoni szájápolás mellett is megtelepedhetnek ezek a baktériumok. A manapság annyit fogyasztott cukros, savas ételek és italok feloldhatják a fogzománcot, ez pedig fogérzékenységhez, lyukas fogakhoz, valamint akár íny/foggyulladáshoz vezethet. A nem megfelelő fogtisztítás a fogkő mellett ilyen problémákhoz vezethet, azonban egy dentálhigiéniai kezelés Budapesten segíthet, amikor is szakember alaposan megtisztítja a szájüreget, eltávolítja a baktériumokat és a fogkövet.

Hogyan zajlik a dentálhigiéniai kezelés Budapesten?

Sokak számára a legfontosabb kérdés valószínűleg az, hogy mennyire fájdalmas a dentálhigiéniai kezelés Budapesten? A válasz az, hogy semennyire, sőt még csak kisebb kellemetlenségekkel sem jár, éppen ezért érdemes évente kétszer beiktatni, mert ezzel szemben az elmaradott kezelések miatt kialakult betegségek fájdalmasak, valamint azok kezelése is járhat fájdalommal. A kezelés során egy alapos vizsgálaton fog átesni, ezt követi egy tisztítás, polírozás, fogkő eltávolítás, öblítés, majd fluoridos kezeléssel zárul a sor. A dentálhigiéniai kezelés Budapesten teljesen fájdalommentes és biztonságos!