Szájsebészet Budaörsön fájdalommentesen? Igen! Ha fáj a foga ne halogassa tovább a fogorvost, jöjjön el a Lévai Dental Fogászati Magánrendelőbe és megoldjuk fogászati problémáját!

Szájsebészet Buda

Fájdalommentes szájsebészet Budaörsön minden fogászati problémájára. A Lévai Dental Fogászati Magánrendelőben teljeskörű szolgáltatást nyújtunk fogai állapotának rendbetétele érdekében. Szájsebészeti szolgáltatásaink között pedig minden esetben fájdalommentes a beavatkozás.

Szájsebészet Budaörsön minden fogászati problémára

Ha fáj a foga, ne halogassa! Egy fájó fog nem csak kellemetlen fájdalmat tud okozni, de étvágytalanságot és további szövődmények is kialakulhatnak. Ugye, ezt Ön sem szeretné? Ez begyulladt, fájdalmat okozó fogat azonnal kezelésbe kell venni, hogy minél inkább csökkentsük a további kockázatokat. Ezért van szájsebészet Budaörsön a lehető legtöbb szolgáltatással.
De milyen szolgáltatások tartoznak szájsebészeti szolgáltatásaink közé?

• Front fog eltávolítás
  • Őrlőfog- eltávolítás
  • Foggyökér- eltávolítás
  • Fog/gyökér- eltávolítása feltárásból
  • Tejfog- eltávolítás
  • Bölcsességfog körüli ínygyulladás gyógyszeres kezelése
  • Incisio, frenulektómia
  • Fogmeder gyulladás kezelése (idegen húzás után)
  • Impaktált bölcsességfog műtéti eltávolítása
  • Gyökércsúcs resectió
  • Preprotetikai csontkorrekció
  • Cysta műtét

Mivel a fenti problémák mindegyike fájdalmas, a Lévai Dental szájsebészet Budaörsön mindent olyan technikával és anyagokkal végez el, amely során a páciens nem érez semmit a kezelésből. Nincs mitől tartania, jöjjön el fájdalommentes szájsebészetünkre Budaörsön!

Szájsebészet Budaörsön tapasztalt szakemberekkel

A Lévai Dental Fogászati Magánrendelőjében és szájsebészeti részén Budaörsön is olyan fogorvosok és asszisztensek dolgoznak, akik saját szakterületükben igen tapasztaltak. Ezzel biztosítjuk pácienseink számára, hogy a lehető legjobb szolgáltatást kaphassák, szövődmények és kockázat nélkül. Amennyiben pedig bármilyen probléma állna fenn a beavatkozás után, minden esetben rendelkezésre állnak kollégáink!

Szájsebészet Budaörsön teljeskörű szolgáltatással

Szájsebészet Buda környékén és a fővárosban sok helyen megtalálható, azonban olyan teljeskörű szolgáltatást nyújtó fogászat, mint a Lévai Dental Magánrendelő kevés van. Fogászati Magánrendelőnkben szájsebészeti szolgáltatásainkat megelőzően panoráma röntgen és fogászati CT is a páciensek rendelkezésére áll, hogy minél inkább feltérképezhessük a kezelni kívánt fog vagy fogak helyzetét és azok megfelelő kezelési módszerét. Természetesen a beavatkozásokat követően garanciát nyújtunk munkánkra.

Válassza a Lévai Dental Fogászati Magánrendelőjét és kérjen online időpontot budaörsi vagy törökbálinti rendelőnkbe!