Fogászati implantáció Budapest közelében, több évtizedes tapasztalattal, naprakész szakmai tudással, korszerű felszerelésekkel, biztonságos anyagokkal, baráti árakkal.

Fogászati implantáció Budapest

Lévai Dental: fogászati implantáció Budapest közelében, több évtizedes tapasztalattal, naprakész szakmai tudással, korszerű felszerelésekkel, biztonságos anyagokkal, baráti árakkal. Keressen minket bizalommal!

Fogászati implantáció Budapest: megoldás hiányzó fogak pótlására

A mai világunkban sajnos nagy számban fordulnak elő különböző fogászati betegségek, illetve a rossz genetika, balesetek, és más behatások is ahhoz vezethetnek, hogy egy vagy több fogunkat elveszítjük. A hiányos fogazat nemcsak esztétikailag rontja a megjelenést, hanem számos funkcionális problémához is vezethet. A foghiány miatt az egészéges fogak is sérülhetnek, elmozdulhatnak. A fogak fontos szerepet töltenek be az emésztésben, a rágó funkció romlása, az életminőség romlásához, és egyéb egészségügyi panaszokhoz is vezethet. Erre kínál hatékony megoldást a fogászai implantáció Budapest környékén a fogászatunkon. Nyerje vissza egészséges fogazatát, ragyogó mosolyát, magabiztosságát és életkedvét velünk!

Fogászati implantáció Budapest: a kezelés menete

A hiányzó fogak pótlására több lehetőség is rendelkezésre áll, ezek közül az egyik legnépszerűbb eljárás ez. A fogászati implantáció Budapesten és az ország többi részén is azért olyan népszerű, mert nagyon hatékony, miközben alacsony kockázata van. Maga az implantátum általában titánból készül, és műtéti beavatkozással helyezzük be a páciensnek. Ez úgy történik, hogy az állkapocs csontba csavarszerű részeket helyezünk. Ezek fogják a foggyökeret helyettesíteni, és erre kerül rá maga a fog. A Fogászati implantáció Budapest melletti magánrendelőnkben zajlik korszerű eszközökkel és magas minőségű biztonságos anyagokkal.

Fogászati implantáció Budapest környékén fájdalommentesen

Fogászati implantáció Budapesten fájdalommentesen? A Lévai Dentalnál olyan korszerű eljárásokat, modern eszközöket, és biztonságos anyagokat használunk, amik lehetővé teszik a legtöbb fogászati eljárás fájdalommentes elvégzését, amennyiben erre nincsen lehetőség, akkor helyi érzéstelenítés mellett zajlik le a folyamat. Így kezelés teljes ideje alatt garantálni tudjuk a fájdalommentességet. A fogászati implantáció Budapesten és más helyeken is egy hosszas folyamat, egy kezelés alatt nem lehet újra ép fogaszatot varázsolni, szükség van több kezelésre is. Akár 6-9 hónapot is felölelhet a fogászati implantáció teljes folyamata, de az eredménnyel garantáltan elégedett lesz.

Fogászati implantáció Budapesten a Lévai Dental Magánfogászatán

Fogászati implantáció Budapest mellett két rendelőben is zajlik. Budaörsi rendelőnk pontos címe: Szivárvány u. 8   4. em. 25., Törökbálinti rendelőnké pedig: 2045 Törökbálint Munkácsy Mihály út 70. Mindkét helyen kellemes környezet, ingyenes parkolás, mosolygós kiszolgálás, és szakértő kezek várják Önt. Több évtizedes múlttal rendelkezünk a fogászatban, valamennyi problémára nagyon hatékony és biztonságos kezelést biztosítunk. Szakértelmünk mellett a modern rendelői felszerelések is hozzájárulnak hozzá, hogy Ön a lehető legelégedettebben távozzon csodaszép mosolyával, ép fogazatával!