Fogászati kezelés

Hatékony, biztonságos és fájdalommentes fogászati kezeléseket keres? A Lévai Dental Fogászatán megtalálhatja a megoldást, bármilyen fogászati problémája is legyen. Teljeskörű és teljesen egyénre szabott fogászati kezelésekkel várjuk!

Biztonságos fogászati kezelések

Olyan fogászati kezeléseket keres, ahol nem kell félnie, ahol biztos kezekben érezheti magát, és fogait is? A Lévai Dental Fogászati Magánrendelőjében két helyszínen is várjuk nagy szaktudással, és sok-sok éves szakmai tapasztalattal, Budaörsön, valamint Törökbálinton. Bármilyen fogászati problémája is legyen, akár fájdalom, esztétikai probléma, hiányos fog, vagy egy egyszerű ellenőrzés, forduljon hozzánk bizalommal, ugyanis fogászati kezelések nagy választékával várjuk. Parodontológiai és professzionális szájhigiéniai kezelésekben, prevenciós eljárásokban, esztétikai fogászati beavatkozásokban, fogszabályzásban, fogtömésekben, és fogpótlásokban is tudunk segíteni. Minden egyes kezelésünket bevizsgált, magas minőségű alapanyagokkal, modern eszközökkel, és a legbiztonságosabb módszerekkel végezzünk, így a legnagyobb biztonságban érezheti fogait szakértő kollégánk kezei között.

Fájdalommentes fogászati kezelések

A Lévai Dental Fogászaton valamennyi fogászati kezelés teljesen fájdalommentes, köszönhetően az álalunk alkalmazott korszerű fogászati eljárásoknak. Tudjuk, hogy sokan tartanak fogorvoshoz menni, mert azt gondolják, hogy a fogászati kezelések fájdalmasak, azonban az igazság az, hogy a rossz fogak miatt kialakult fájdalom sokkal rosszabb, mint bármilyen fogászati kezeléssel átélt apró kellemetlenség. A Lévai Dentalnál alkalmazott eljárások nem járnak nagy fájdalommal, amennyiben olyan beavatkozást igényel egy probléma- mint például szájsebészét- ami alap esetben fájdalommal járna, érzéstelenítés mellett végezzük el.

Professzionális fogászati kezelések

Professzionális fogászati kezeléseket keres? A Lévai Dental Fogászaton garantáltan megkaphatja! 1982 óta foglalkozunk a fogak problémáinak megoldásával, a fogak kezelésével, csodaszép mosolyok kialakításával. Régóta foglalkozunk fogászati kezelésekkel, ennek ellenére, mindig képesek vagyunk haladni a korral, megújulni, ennek megfelelően a legkorszerűbb eljárásokkal dolgozunk. 2016-ban újítottuk fel teljesen budaörsi rendelőnket, ami digitális fogászati röntgennel, implantológiai tálcával és egy fogsebészeti motorral egészült ki. Hatékony fogászati kezeléseinknek köszönhetően az Ön problémáját is fájdalommentesen kezelni tudjuk.

Fogászati kezelések minden alkalomra személyre szabva

Fogászai kezeléseinken minden alkalommal egy személyes konzultációval egybekötött állapotfelmérés előzi meg, amikor is felmérjük fogai állapotát, felkutatjuk az esetleges problémákat, és egy részletes kezelési tervet állítunk össze Önnek, személyre szabottan. Ennek köszönhetően biztosítani tudjuk, hogy valóban a legjobb szolgáltatásban részesüljön.

Kérjen időpontot online egyszerűen, és legyen része fájdalommentes, biztonságos és professzionális fogászati kezelésben!