Fogászati panasza van, fájdalom, érzékenység, kellemetlen lehelet, vagy csak szeretné tudni, hogy a fogai megfelelő állapotban vannak-e? Jöjjön el egy fogászati konzultációra!

Fogászati konzultáció

Fogászati panasza van, fájdalom, érzékenység, kellemetlen lehelet, vagy csak szeretné tudni, hogy a fogai megfelelő állapotban vannak-e? A Lévai Dental fogászati konzultáció segítenek feltárni a problémákat, valamint megtalálni azokra a legjobb megoldásokat. Jöjjön el hozzánk, és az Ön fogászati problémájára is megtaláljuk a legjobb, leghatékonyabb, és egyben legbiztonságosabb megoldást, amivel visszaállítható fogai egészsége.

Fogászati konzultáció Budapesten: az egészséges fogak igazi titka!

Ön tudta, hogy a fogorvos nemcsak abban az esetben kell felkeresnie, amennyiben valami rendellenességet tapasztal a fogaival kapcsolatban? A legtöbb ember, csak abban az esetben hajlandó fogorvosi székbe ülni, ha úgy érzi, hogy nem lehet tovább halogatni a problémát. Meg sem tudjuk számolni, hány olyan hívást kaptunk már, hogy „Jó napot Doktor Úr! Hatalmas a baj, van még mára időpont, a legjobb lenne azonnal?! Nagyon fáj, és már a fájdalomcsillapító sem segít!.” A fogászati problémák általában nem egyik napról a másikra jelentkeznek, hanem egy viszonylag hosszú folyamat eredményeként alakulnak ki. Az elviselhetetlen fogfájás jellemzően egy olyan fogászati probléma mellékhatása, ami rendszeres fogászati konzultáció, kivizsgálás mellett megelőzhető lett volna. Általánosságban igaz, hogy fogászai konzultációra fél évente még akkor is el kell menni, ha semmilyen panasza nem volt, és jelenleg sincsen, hiszen éppen ez igazolja ezeknek a megelőző kezeléseknek, vizsgálatoknak a hatékonyságát!

Mikor javasolt fogászati konzultációra menni?

A fentiekből kiderül, hogy fél évente abban az esetben is érdemes fogászati konzultációra, kivizsgálásra elmenni, ha semmilyen panaszt, rendellenességet nem észlel a fogaival kapcsolatban. Ezeken a fogászati konzultációkon még idejében fel lehet fedezni az olyan problémákat is, amik kezdetben tünetmentesek, így sok komolyabb probléma kialakulását meg lehet előzni. Például a rendszeres fogkő levétel segít a fokszuvasodás csökkentésének kialakulásának kockázatát minimalizálni. Továbbá ezeken a fogászati konzultációkat szakorvosi tanácsokat is kaphat fogainak ápolásával kapcsolatban. A rendszeres fogászati konzultációnak tehát nagyon erős prevenciós jellege van. Amennyiben valamilyen tünetet észlel -lehet ez kellemetlen lehelet, hideg, vagy meleg étel hatására érzékeny fog, enyhe fájdalom, a fogak elmozdulása, rendszeres fogínyvérzés, gyulladásos tünet- mindenképpen kérjen egy időpontot fogászati konzultációra!

Magára ismert a leírásban? Tudja mi a dolga! A Lévai Denta Fogászatára nagyon egyszerűen online bejelentkezhet fogászati konzultációra IDE kattintva!

Hogyan zajlik a fogászati konzultáció a Lévai Dental Fogászaton?

Ha csinálnánk egy közvélemény kutatást, hogy a legtöbb ember miért halogatja, hagyja ki a fogászati konzultációkat, ellenőrzéseket, prevenciós jellegű szűréseket, akkor biztosak vagyunk, hogy a legnépszerűbb indokok között a fájdalomtól való félelem is ott lenne. Önnek is tudnia kell, hogy egy fogászati konzultáció semmilyen fájdalommal, de még csak kellemetlenséggel sem jár, hiszen ezzel az alkalommal csak nagyon ritka esetben kerül sor kezelésre, ezekben az esetekben is, csak a páciensek beleegyezésével. A fogászati konzultáció során, csak a probléma feltárására, és a szükséges kezelések részleteiről lesz szó. Ez az az alkalom, amikor minden kérdésére választ kaphat, minden részletet tisztázunk a fogászati beavatkozásokkal kapcsolatban. A Lévai Dental Fogászaton minden kezelést fogászati konzultáció előz meg, hogy Ön mindenre fel legyen készülve.