A fogínygyulladás kezdetben nem tűnik komoly problémának, azonban ha nem kezelik, komoly fájdalmat okoz, hosszútávon pedig a fogak elvesztéséhez vezet.

Miért fontos a fogínygyulladás kezelése?

A fogínygyulladás nagymértékben megkeserítheti bárki életét, kiváltója pedig számos dolog lehet. Azonban fontos minél hamarabb megtörténjen a fogínygyulladás kezelése, ennek elmaradása ugyanis olyan szélsőséges helyzetekhez vezethet, mint a fogak elvesztése. Nálunk a Lévai Dental Fogászati Magánrendelőben hatékonyan kezeljük az ínygyulladást, így, ha Ön számára is időszerű a fogínygyulladás kezelése, keressen fel minket!

Mikor szükséges a fogínygyulladás kezelése?

A fogínygyulladás kezelése a probléma észlelése után minél hamarabb kerüljön napirendre, ugyanis elég súlyos következményei lehetnek.

A fogínygyulladás, vagy gingivitis az a jelenség, amikor a fogakat körülvevő kötőszövet begyullad. Ennek számos oka lehet, szájüreg betegségektől kezdve a genetikáig. Okozhatnak fogínygyulladást a rossz szájhigiénés állapotok, a nem megfelelő étkezési szokások, a szabálytalan fogsor, de állhat a gyulladás hátterében hormonális változás, a dohányzás, gyógyszeres terápiák, sőt, a genetikai is.

Minden esetben fontos, hogy a fogínygyulladás kezelése minél hamarabb megkezdődjön!

Kérjen időpontot most rendelőnkbe és segítünk Önnek!

Az ínygyulladás tünetei könnyen felismerhetőek, a fogínygyulladás kezelése pedig annál könnyebb, minél hamarabb jelentkezik a beteg. Ilyen tünetek lehetnek az ínyben jelentkező fájdalom, vérző ínyszövet, sőt, a kilazult fogak is.

Mi történik, ha elmarad a fogínygyulladás kezelése?

Amennyiben nem kezdődik meg időben a fogínygyulladás kezelése, az fogágybetegségekhez vezet. A fogágy az ínyszövetből, a csontból, a gyökérhártyából és a gyökércementből áll. Ezek együtt gondoskodnak a fogaink rögzítéséről.

Ha nem indul el a fogínygyulladás kezelése, akkor nem csak érzékeny, vérző ínyre lehet számítani, hanem idővel a fogágybetegségekre is, amelyek sokkal több fájdalommal járnak, ráadásul sokkal nehezebb a kezelésük is, mint egy sima ínygyulladásé. A kezeletlen gingivitis könnyen ráterjedhet a fogágyra, ínysorvadást idézve elő, illetve az állkapocs csontállományát is megtámadhatja. Ez pedig a csontszövet pusztulásához és a fogak elvesztéséhez vezet.

Hogyan történik a fogínygyulladás kezelése?

A fogínygyulladás kezelése előtt a fogorvos felméri, hogy milyen kezelésekre lehet szükség. Ilyen kezelések a fogkő eltávolítása, a szuvas fogrészek betömése, vagy akár gyulladásgátló zselé, krém, vagy ecsetelő alkalmazása. Ha a gyulladás hátterében nem szájüregi probléma áll, akkor felírhat az orvos antibiotikumot, vagy javasolhatja más orvos felkeresését, például egy fül-orr gégészét.

Miért minket válasszon a fogínygyulladás kezelése érdekében?

Nálunk, a Lévai Dental Fogászati Magánrendelőben magasan képzett szakorvosok és asszisztenseik látják el a pácienseket, ehhez a legmodernebb technológiákat és magas minőségű anyagokat használnak, a fogínygyulladás kezelése során is, mindezt megfizethető áron.

Amennyiben Önnek is szükségessé vált a fogínygyulladás kezelése, ne szenvedjen, vessen véget a fájdalomnak és vegye elejét a további problémáknak, keressen fel minket, sok szeretettel várjuk Önt!