Fogkő eltávolítás Buda környékén, barátságos környezetben, modern eszközökkel, biztonságos, fájdalommentes eljárásokkal a Lévai Dental Budai Fogászatán.

Fogkő eltávolítás Buda

Fogkő eltávolítás Buda környékén, barátságos környezetben, modern eszközökkel, biztonságos, fájdalommentes eljárásokkal? A Lévai Dental Fogászatán már évtizedek óta végzünk ilyen kezeléseket, válassza szakértelmünket, és szabaduljon meg velünk a fogkőtől! Várjuk fogkő eltávolításra Budaörsön, valamint Törökbálinton is!

Fogkő eltávolítás Buda- ezért van szükség az eljárásra

Amikor a fogkő eltávolításáról beszélünk, minden páciensünk fejében felmerül a kérdés általában, hogy vajon miért van szükség erre. Mi minden alkalommal elmondjuk, hogy a fogkő eltávolítása azért nagyon fontos, mert így lehetséges megtisztítani a fogakat, és megelőzni nagyon sok fogászati betegséget. A fogkő felhalmozódás problémája a magyar felnőtt lakosság, több mint kétharmadát érinti, csak sokan nem tudnak róla, vagy nem is foglalkoznak vele, pedig fogínygyulladáshoz, előrehaladott állapotban a fogak elvesztéséhez is vezethet a fogkő lerakodása. A fogkő a fogak nem megfelelő tisztítása következtében alakul ki, a lerakódott ételmaradékokból. Ezeket a megkeményedett, és megszilárdult a lepedékből visszamaradt anyagokat otthoni eszközökkel nem lehet eltávolítani, speciális eszközökre, és orvosi módszerekre van szükség. A Lévai Dental fogászaton a fogkő eltávolítás Buda közvetlen környezetében történik, Budaörsön, illetve Törökbálinton zajlik a legfejlettebb eszközökkel, és technikákkal.

Mennyire fájdalmas a fogkő eltávolítás Budai rendelőinkben?

Amikor valaki a fogorvosi szék közelébe kerül, első kérdése: mennyire fog fájni. Ha Ön is attól tart, hogy a fogkő eltávolítás Buda közelében fájdalmakkal fog járni, akkor meg kell, hogy nyugtassuk, a fogkő eltávolítása egy olyan rutineljárás, amit a legmodernebb eljárásokkal végzünk el, így garantálni tudjuk, hogy a teljes folyamat mindenféle fájdalom nélkül menjen végbe. Az egész kezelés elvégezhető körülbelül 15-30 perc alatt. De kérhet teljeskörű professzionális dentálhigiénés kezelést is, amelynek része a fogkő eltávolítás Budai rendelőnk valamelyikében, ez a folyamat sem tart tovább, mint 45 perc. Előfordulhat azonban az is, hogy a fogkő olyan kiterjedt, hogy több részre kell osztani a kezelést, így több alkalomra lebontva végezzük el az eltávolítását.

Hogyan zajlik a fogkő eltávolítás Budai rendelőinkben?

Maga a fogkő, mint ahogyan fentebb is írtuk, egy nagyon gyakori probléma, ezért a fogkő eltávolításai is nagyon gyakori, rutinbeavatkozás, amit a legnagyobb szakértelemmel végzünk. A fogkő eltávolítás Budai rendelőinkben két részletben zajlik, a folyamat egyik része a fogak tisztítása, a másik pedig a fogak polírozása. A fogak professzionális tisztításával a legmakacsabb fogkövet is el tudjuk távolítani, annak érdekében, hogy ne idézzen elő kellemetlen és fájdalmas fogászati betegségeket. A fogkő eltávolítás Budai rendelőinkben modern eszközök használatával történik: egy elektromos fej segítségével szedjük le a nagyobb darabokat, a kisebb részekre, eldugott helyekre kisebb fejeket használunk. Miután eltávolítottuk a fogkövet, lecsiszoljuk őket, hogy felületük sima legyen, erre esztétikai szempontokból, és funkcionális okokból is szükség van, ugyanis így kevésbé hajlamos újabb lepedék felhalmozódására a felület.

Szakszerű fogkő eltávolítás Buda közelében? Keresse a Lévai Dental szakértő kollégáit, kérjen időpontot egyszerűen IDE kattintva!