Gyökérkezelés budai és törökbálinti rendelőnkben ➤ Lévai Dental Fogászati Magánrendelő ➤ Megmentjük fogát a fertőzéstől és a gyulladástól! ➤ Kérjen időpontot!

Gyökérkezelés Buda

Gyökérkezelés Budaörsön fájdalommentesen és kíméletesen. Megmentjük fogát a kihúzástól! Hogyan tesszük mindezt? Összefoglaltuk!

Gyökérkezelés Budaörsön – a szükségesség jegyében

Gyökérkezelést abban az esetben szoktunk elvégezni, amikor a fog közepén lévő gyökércsatornában valamilyen fertőzés áll fenn. Ez általában fogszuvasodás, fogsérülés, rossz tömés vagy fogépítés következtében alakul ki. A fertőzés megszüntetésére és a fog megmentésére alkalmazzuk a gyökérkezelést budai fogászatunkon.

Gyökérkezelés Buda - Mikor van rá szükség?

Gyökérkezelésre akkor van szükség, ha azt a fogászati röntgen pontosan kimutatja. A röntgenfelvételeken jól látható, ha a pép megsérült vagy elhalt egy bakteriális fertőzés által. Ha ez megtörténik fájdalmat érezhet hideg vagy meleg ételek/italok fogyasztásakor, illetve harapáskor és rágáskor. A fertőzés későbbi fázisában a tünetek megszűnhetnek, azonban a fog nem gyógyult meg, hanem a fertőzés tovább terjedt a gyökércsatorna-rendszerben.

Gyökérkezelés Buda – Mindenképp kezeltesse

Amennyiben fogfájása van, mindenképp keresse fel rendelőnket, hiszen a fertőzött fog nem képes önmagától meggyógyulni. Így a gyökérkezelés Budán segít megmenti fogát és elkerülni a további szövődményeket. Fogbélgyulladás esetén az antibiotikumok és a bakteriális fertőzések kezelésére szolgáló gyógyszerek nem minden esetben hatásosak a gyökércsatorna-fertőzések ellen.

Gyökérkezelés Buda - Hogyan történik?

A gyökérkezelés budai rendelőnkben úgy történik, hogy a baktériumokat eltávolítjuk a gyökércsatornából. Ezt egy speciális eszközzel tesszük meg helyi érzéstelenítésben, ezzel teljesen fájdalommentes a kezelés. Így nem csak megmentjük a fogat, de akár megmenthető a fog és akár 10 évig nem lesz rá gondja.

Gyökérkezelés Buda – A kezelés után

A gyökérkezelés Budaörsön minden esetben fájdalommentesen történik, azonban a kezelés után érzékeny lehet az adott fog. Vigyázzon fogaira a gyökérkezelést követően, és próbálja minél kevésbé terhelni, hogy megfelelően gyógyulhasson.
Amennyiben bármilyen kellemetlenséget tapasztal a vény nélkül kapható fájdalomcsillapítók segíthetnek a fájdalom enyhítésében. Ha pedig továbbra sem érzékel változást, egyeztessen fogorvosainkkal.

Ha Ön is tapasztalta a fent említett tüneteket, keresse fel rendelőnket és kérjen online időpontot most – gyökérkezelés budai vagy törökbálinti rendelőnkbe!