Sor kerülhet rá az életben, hogy fogimplantátum behelyezése válik szükségessé. De hogyan lehet a megfelelőt kiválasztani annyi közül? Ne aggódjon, mi segítünk!

Milyen fogimplantátumot válasszunk?

A fogak elvesztése sok embert érintő probléma. Van, akinek el kellett távolítani, másnak magától esett ki egy fogágybetegség következtében. Manapság azonban ez nem jelenti azt, hogy ott örökre egy lyuknak kell maradnia; számos lehetőség van a pótlásra, így bárkinek lehet tökéletes a fogsora akkor is, ha az eredeti állomány már hiányos.

Milyen fogimplantátumot válasszunk?

Mikor szükséges a fogimplantátum behelyezése?

A fogimplantátum behelyezése akkor válik szükségessé, ha az eredeti fognak valamiért már nincsenek meg. Mindegy, hogy egy másik betegség járulékaként került egy fog elvesztésre, vagy ki kellett húzni, a hátramaradt lyukat mindenképp be kell tölteni. Egyes esetekben ez fogkoronahíddal is megoldható, azonban, ha hiányos a csontállomány, esetleg több fog pótlására van szükség, akkor az implantátum a megfelelő választás.

Ha a fogak sorában ott marad egy hiány, akkor a hiányt közrefogó fogak szépen elkezdenek becsúszni, bevándorolni a lyukba, így eldeformálódik a fogsor, ami nem csak esztétikailag szerencsétlen, de keresztharapáshoz és más problémákhoz vezet.

Hol érdemes implantátumot berakatni?

Amennyiben elérkezett az ideje, hogy az Ön fogsorában lévő hiány is korrigálásra kerüljön, foglaljon hozzánk időpontot a Lévai Dental Fogászati Magánrendelőbe, szeretettel várjuk. Magasan képzett szakorvosaink, tapasztalt asszisztenseink a legmodernebb eszközökkel és jó minőségű anyagokkal dolgoznak, így Ön biztosan a legjobb kezekben lesz!

Milyen fajtái vannak az implantációs fogpótlásnak?

Az implantátumoknak alapvetően két nagy csoportja van: a rögzített fogpótlások és a kivehető fogpótlások.

A rögzített fogpótlások között megtalálható a korona, amit az implantátumhoz lehet csatlakoztatni. Ezt általában egyetlen fog pótlására alkalmazzák.

A híd felhelyezésére akkor lehet szükség, ha egy, vagy több fogat kell pótolni, ilyenkor a híd az, ami csavarokkal az implantátumhoz csatlakozik.

Az úgynevezett All-on-4 beavatkozás során 4 implantátumhoz csatlakozik fixen egy alsó vagy felső körhíd, ami 12 db fogból áll.

A kivehető implantátumok közé tartoznak a stég, gömb és lokátor nevet viselő fogpótlások, melyeket az implantátummal lehet a szájban rögzíteni, de nem végleg, tehát ki is lehet venni.

Nem tudja milyen implantátumot válasszon? Segítünk!

Természetesen nem várható el Öntől, hogy tudja, ezek közül melyik lehet az Ön számára ideális megoldás. Szakorvosaink segítenek önnek a megfelelő fogpótlás kiválasztásában, miután felmérték, hogy milyen hiányt szükséges pótolni. Fogászatunkon két féle implantátum közül választhat: az egyik a Nobel (Svéd) implantátum, a másik pedig a Denti System (Magyar) implantátum.

Amennyiben az Ön számára is szükséges valamilyen implantátum behelyezése, keresse fel rendelőnket és foglaljon időpontot, mi sok szeretettel várjuk Önt!

Legfrissebb cikkek

Otthoni fájdalomcsillapító praktikák fogfájásra: Valóban hatásosak?

Számos otthoni fájdalomcsillapító praktikával lehet találkozni, amit fogfájásra javasolnak, ilyen-olyan platformokon, de vajon mennyire hatásosak? Mi az, ami tényleg beválik a fogfájás csillapítására, és mi az, ami nem? Mutatjuk a választ!

Mire figyeljünk a fogkrém kiválasztásakor?

A megfelelő fogkrém kiválasztása fontos a szájhigiénia és a fogak egészségének fenntartása szempontjából. A boltok polcai tele vannak különböző típusú fogkrémekkel. Melyiket érdemes választani? Mire érdemes figyelni a fogkrém...

Fogínygyulladás: Miből vehetjük észre?

Miből vehetjük észre a fogínygyulladást, mik a legtipikusabb tünetei, és mik azok, amik csak ritkán jelentkeznek? Mit tegyünk, ha fogínygyulladásra gyanakszunk, milyen lehetséges kezelések vannak? Jöjjenek a fogorvos válaszai!