Fogászati kezelésekre bizony nem szívesen jár az ember, és ezen a szájsebészet árak sem szoktak javítani. A Lévai Dentalnál azonban nem kell aggódnia!

Szájsebészet árak

Fogászati kezelésekre bizony nem szívesen jár az ember, és ezen a szájsebészet árak sem szoktak javítani. Pedig időnként sajnos mindenki kerülhet olyan helyzetbe, hogy komolyabb fogászati beavatkozásra legyen szüksége. Ilyenkor mindenki igyekszik olyan rendelőt felkeresni, ahol ár-érték arányban a leginkább jól jár. A Lévai Dental Fogászati Magánrendelő professzionális ellátást biztosít, ráadásul nem kiugróan magas díjak fejében.

Szájsebészet árak, mint meghatározó tényezők

Nem ritka, hogy amikor hasogató fájdalom üti fel a fejét az ember szájában, akkor az alapján választ ellátást, hogy ott milyen szájsebészet árak dominálnak. Holott az, hogy mennyit fizet valaki egy szolgáltatásért, egyáltalán nem garantálja a valóban professzionális és fájdalommentes kezelést. Ugyanakkor érthető ez az attitűd, mert sok helyen már-már irreálisan magas ellenértéket kérnek egy-egy beavatkozásért.

A szájsebészet árak milyen szolgáltatásokat takarnak?

A Lévai Dental Fogászati Magánrendelőben a szájsebészet árak egyáltalán nem kiugróan magasak, a magánpraxisok sorában pedig különösen barátiak a díjaik. És hogy milyen szolgáltatások tartoznak a szájsebészet nyújtotta ellátásba? Máris mutatom:

• Konzultáció (CT, OP, RTG, kezelési terv, dentalhigiéniai kezelés)
  • Fogeltávolítás
  • Bölcsességfog eltávolítás
  • Bölcsességfog eltávolítása műtéti úton
  • Betört fog eltávolítása
  • Gyökércsúcs resectio
  • Arcüregzárás
  • Csontpótlási műtét

Ezek a beavatkozások, különösen a magánrendelők esetében a legtöbbször olyan ellenérték fejében történnek meg, hogy sokan inkább választják az ingyenes ellátást, amelyet a társadalombiztosítás fedez, még ha kevésbé jó anyagokkal is dolgoznak a szakrendelők orvosai. A Lévai Dental Magánrendelőnél a szájsebészet árak meglehetősen barátságosak, ezért is érdemes őket választani, ha komolyabb probléma merül fel, akkor is, ha egyébként inkább a szakrendelőt szokta valaki favorizálni.

Nem csupán a szájsebészet árak miatt érdemes minket választani

Az, hogy a szájsebészet árak meglehetősen kedvezőek, csupán egy dolog. A Lévai Dental Fogászati Magánrendelőnél azonban fontos kiemelni, hogy az ellenérték fejében professzionális szolgáltatást nyújtunk. Jó minőségű anyagokkal dolgozunk, magasan képzett szakemberekkel, mindezt ráadásul egy barátságos környezetben. Az emberek jelentős része nem szeret fogászatra járni, félnek a beavatkozással járó fájdalomtól, ezért gyakran csak akkor keresnek fel szakembert, ha már valóban komoly a baj.

Szájsebészet árak: fájalom nélkül, teljes odafigyelés mellett

A Lévai Dentalnál mindig figyelünk arra, hogy a páciensek megfelelően legyenek érzéstelenítve, ezáltal a kezelés ne rossz élményként rögzüljön bennük. Nagy tapasztalattal rendelkező fogorvosaink és asszisztenseink szakértelmének köszönhetően a beavatkozások során a későbbi szövődmények kialakulásának kockázata megszűnik, ugyanakkor, ha a továbbiakban felmerül valamilyen probléma, kollégáink azonnal rendelkezésre állnak.

Ha tehát időszerűvé válik egy szakember felkeresése, nem érdemes tűrni a fájdalmat, amíg elviselhetetlen lesz, inkább válassza a Lévai Dental Fogászati Magánrendelőt, hiszen nem csak a szájsebészet árak barátságosak, hanem a kollégák is. Ha az ő kezükbe helyezi magát, garantáltan professzionális ellátásban lesz része!

Kérjen időpontot most rendelőnkbe!