A vérző íny egy nagyon gyakran előforduló jelenség napjainkban, szinte minden nap találkozni ilyen problémával. De mi a teendő, ha vérzik az ínyünk? Segítünk!

Vérző íny: Mi a teendő?

A vérző íny egy nagyon gyakran előforduló jelenség napjainkban, szinte minden nap találkozni ilyen problémával. Önnek is vérzik az ínye, és nem tudja mivel szüntethetné meg? Segítünk! Mutatjuk mik a teendők vérző íny esetében!

Vérző íny: Mi a teendő?

Miért vérzik az ínyem? - A vérző íny oka

Sajnos a vérző íny legtöbbször valamiféle betegségnek, fogászati problémának a tünete. Persze előfordul, hogy valamilyen mechanikus hatás következtében vérzik az íny, például megsértettük a fogpiszkálóval, vagy evés közben valami megsértett, de legtöbbször komolyabb ok áll a háttérben. A vérző íny oka leggyakrabban az ínygyulladása, aminek sokszor csak egészen egyszerűen a rossz szájhigiénia az oka.

Mi a teendő vérző íny esetében?

Azt tapasztalja, hogy fogmosás közben vérzik az ínye? Ennek legvalószínűbb oka, hogy a nem megfelelő szájhigiénia miatt, lepedék képződött, ami az íny gyulladásához vezetett. Ha azt veszi észre, hogy vérzik az ínye fogmosás közben, ne ijedjen meg, legfőképpen ne hagyja abba a fogmosást! A vérző íny a nem megfelelő szájhigiéniai, fogtisztítás hiánya miatt alakult ki, éppen ezért ennek visszaállításával lehet orvosolni. Sokan azt gondolják, hogy az érintett területet nem javasolt tovább dörzsölni, pedig e nélkül nem lehet a felhalmozódott lepedéket, baktériumot eltávolítani, ami a gyulladás forrása, és így nem fog megszűnni a probléma.

Fogínyvérzés esetben fontos a megfelelő szájhigiénia

A fogínyvérzést tehát a megfelelő szájhigiéniai fenttartásával lehet orvosolni. Mit is jelent ez? Naponta többszöri alapos, minimum 2 percen át tartó fogmosás, megfelelő fogkefével, technikával, nem dörzsölve, hanem finom mozdulatokkal tisztítva, minden területet érintve. Amennyiben ezekre odafigyel a vérzésnek mérséklődnie kell, majd kis idő múlva elmúlnia. Persze előfordul, hogy ez nem jelent elegendő megoldást. Ha azt javasolja, hogy vérző ínye a gondos odafigyelés ellenére sem mutat javulást, akkor szakemberhez kell fordulnia, mert előfordul, hogy valami komolyabb probléma áll a háttérben.

A fogínyvérzés kezelése

Előfordul, hogy a fogíny gyulladás, a vérző íny nem múlik el, ugyanis valami más probléma áll a háttérben. A leggyakrabban ez fogágybetegségek esetében szokott előfordulni, de vizsgálat nélkül elég nehéz pontos diagnózist felállítani. Ezért, amennyiben nem múló fogínyvérzést tapasztal, kérjen időpontot hozzánk IDE kattintvahttps://www.levaidental.hu/idopontkeres.html! Nem kell félnie, ugyanis előfordul, hogy csak egy szájhigiénés tanácsadásra van szüksége, de ha komolyabb a probléma, akkor sem veszi kezdetét rögtön a kezelés, csupán a diagnózist állítjuk fel, és készítünk Önnek egy kezelési tervet. De a további lépésektől sem kell ennél jobban tartania, hiszen nagy szakértelemmel, a legmodernebb eszközökkel, és a legújabb technikákkal dolgozunk, teljesen fájdalommentesen! Ne szenvedjen tovább vérző ínye miatt, inkább keressen fel minket!

Legfrissebb cikkek

Mikor van szükség a csontpótlásra? Mi az a csontpótlás?

Előfordulnak esetek, amikor csontpótlásra van szükség. De pontosan mikor, és miért, egyáltalán mi az a csontpótlás, és hogyan zajlik a folyamat? Összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat a csontpótlással kapcsolatban!

Mit tehetünk a lepedék és a fogkő ellen?

A lepedék és a fogkő bizony makacs dolog, ráadásul nagyon gyakori is, a magyar felnőttek, több mint kétharmadát érinti a probléma. De vajon mit lehet tenni a lepedék és fogkő ellen? Alábbi cikkünkben ezt a kérdést válaszoljuk meg.

Hogyan válasszunk fogkefét? Így találja meg a tökéletes fogkefét!

Manapság halomszámra csüngenek a különböző típusú, formájú, kialakítás fogkefék a boltok polcai, még egy egyszerű kisboltban is többféle közül lehet választani, nemhogy egy erre szakosodott üzletben. Mégis hogyan találja meg a...

Amennyiben online kér időpontot és feliratkozik hírlevelünkre, bármely kezelés árából 10% kedvezményt biztosítunk!

Marketing tanácsadónk a Marketing Professzorok Kft. 2021 Levaidental