Korszerű technikákkal, a legújabb módszerekkel, magas minőség anyagokkal, több évtizedes tapasztalattal a fogbeültetés fájdalommentesen is elvégezhető.

Fogbeültetés fájdalommentesen

Korszerű technikákkal, a legújabb módszerekkel, biztonságos, magas minőség anyagokkal, folyamatos tovább képzésekkel, több éves, sőt évtizedes szakmai tapasztalattal a fogbeültetés fájdalommentesen is elvégezhető. A Lévai Dental Fogászatán a legmodernebb eljárásokat alkalmazva varázsolunk Önnek újra teljes fogazatot, és csodaszép mosolyt.

Fogbeültetés fájdalommentesen is lehetséges?

Sokak fejében él az elképzelés, miszerint a fogorvoslás fájdalmas. Sokan gondolják azt, hogy a fogászati székbe ülve hatalmas fájdalmakat élnek majd át, ezért inkább messziről kerülik a rendelőket. A fogászati kezelések valóban okozhatnak némi fájdalmat, de az igazság az, hogy egy kezeletlen rossz fog okozta fájdalom sokkal rosszabb, nem is beszélve arról, ha hiányos fogazata miatt több foga is sérül, amiatt, hogy nem keresi fel időbe rendelőnket. A Lévai Dental Fogászaton olyan korszerű eljárásokat, biztonságos érzéstelenítő anyagokat alkalmazunk, amiknek köszönhetően a fogbeültetés fájdalommentesen is elvégezhető.

Fogbeültetés fájdalommentesen a hiányzó fogak pótlására

A hiányzó fogak pótlására jelent megoldást a fogbeültetés fájdalommentesen. Ez egy olyan fogászati eljárás, amely során implantátummal pótoljuk a hiányzó fogat. Műtéti eljárással kerül az állkapocsba a pótlás, ami a gyökeret helyettesíti, és erre kerül majd rá a fog. Fontos tudnia, hogy a hiányos fogazat nemcsak nem esztétikus, hanem funkcionálisan sem megfelelő, negatív hatással van a rágásra, az emésztésre. Amennyiben hiányzik egy foga, vagy sérült, érdemes minél előbb kezeltetnie azt, ugyanis a probléma tovább fokozódhat, kihathat az ép fogakra is. A foghiányt a fogak igyekeznek betölteni, ez pedig az ép fogak mozgásához vezethet, a fogbeültetés fájdalommentesen jelent megoldást erre a problémára.

Így zajlik a fogbeültetés fájdalommentesen

A Lévai Dental Rendelőiben a legmodernebb eszközökkel találkozhatnak pácienseink. Így a teljes fogbeültetés fájdalommentesen zajlik, mutatjuk is a konkrét lépéseket. A fogbeültetés nem egyetlen kezelés alkalmával történik meg, egy új fog építése hosszas folyamat, általában 6-9 hónap a teljes folyamat. Az egész kezelés egy alapos vizsgálattal, konzultációval indul, amikor is pontosan detektáljuk a problémát, ellenőrizzük a fogai, íny, szájürege állapotát, felmérjük a szükséges dolgokat ahhoz, hogy a tökélet fogbeültetést tudjuk elkészíteni Önnek. Ekkor minden szükséges információt elmondunk, egy részletes kezelési tervet készítünk, pontos árajánlattal. Ezután kezdődik el a fogbeültetés fájdalommenetesen és szakszerűen.

Fogbeültetés fájdalommentesen lépésről-lépésre

A fogbeültetés fájdalommentesen, és biztonságosan történik meg, de a türelmére lesz szükség, ugyanis az új fogak felépítéséhez, a fogazatba építéséhez idő kell. Az is lehetséges, hogy szükség van csontpótlásra ahhoz, hogy a fog beépíthető legyen, ez pedig még jobban elnyújthatja a folyamatot, de higgye, el megéri, hiszen a végére újra ép és egészséges lesz a fogazata, büszkén tud majd mosolyogni, a hangképzésben, beszédben sem zavarja semmi! A fogbeültetés fájdalommentesen így zajlik: konzultáció, állapotfelmérés, fogimplantátum csavar rögzítése, implantátumfej behelyezése, fogpótlás, korona, híd építése, igazítás, kontrollvizsgálat.

Fogbeültetés fájdalommentesen egy gyönyörű mosolyért? Keresse a Lévai Dental Fogászatot! A legmodernebb eljárásokkal, teljesen fájdalommentesen varázsolunk Önnek ép fogakat! IDE kattintva nagyon egyszerűen kérhet időpontot online!