Foghúzás fájdalommentesen? Létezik! A legkíméletesebb technikákat alkalmazzuk még a legkomplikáltabb bölcsességfogak eltávolításakor is a Lévai Dental Fogászaton!

Foghúzás fájdalommentesen

Fáj egy vagy több foga, attól tart, hogy eltávolítása még inkább fog fájni? Van egy jó hírünk: a Lévai Dental Fogászaton a foghúzás fájdalommentesen igénybevehető! Amennyiben foga, fogai annyira megsérültek, hogy nem lehetséges megmentésük, helyreállításuk, akkor a kíméletes foghúzás, majd szintén kíméletes, esztétikus pótlás jelenthet csak megoldást.

Foghúzás fájdalommentesen is lehetséges?

Sajnos a fogorvosokról, fogászati beavatkozásokról sokaknak nagyon negatív emlékeik, vagy egész egyszerűen emlék nélküli rossz benyomásaik vannak. A Lévai Dental Fogászaton minden megteszünk a fogak szakszerű ápolása, gyógyítása mellett ezen negatív beidegződések törlése céljából is. Amennyiben szükséges, a foghúzás fájdalommentesen történik! Rendelőnkben valamennyi beavatkozást nagyon kíméletes módszerekkel, helyi érzéstelenítés alkalmazása mellett végzünk el. Nem is gondolná, mennyien érkeznek hozzánk félve, pánikolva, majd távoznak egy nagy mosollyal az arcukon, és jelentik ki, hogy ettől igazán kár volt félni.

Az egyetlen megoldás a foghúzás fájdalommentesen?

Bármilyen fogászati problémája is legyen, biztosan fájdalmasabb, vagy több kellemetlenséget okoz, mint bármelyik fogászati beavatkozásunk. A foghúzás fájdalommentesen való elvégzése mindig az utolsó opcióként szerepel csak nálunk. Igyekszünk minden fogat megmenteni, számos hatékony fogászati eljárást végzünk annak érdekében, hogy elkerüljük a fogak eltávolítását. Vannak azonban esetek, amikor egy fog már annyira rossz állapotban van, hogy nem lehet megmenteni. Minden páciensünk esetében modern diagnosztikai eljárások segítségével elemezzük a fog állapotát, és ez alapján hozzuk meg a döntés arról, hogy a fog menthető-e még, vagy a foghúzás fájdalommentesen a legjobb megoldás.

Ezekben az esetekben a legjobb megoldás a foghúzás fájdalommentesen

• A fog akkora része letört, hogy azt már koronával nem lehet pótolni
  • A fog kettétört
  • Rendkívül elhalt a fog
  • Bölcsességfog eltávolítása
  • A cél a fertőző fogproblémák, ínybetegségek megakadályozása
  • A fogszabályozás megkezdéséhez szükséges a foghúzás

Bölcsesség foghúzás fájdalommentesen

Mint minden más kezelés, a foghúzás is fájdalommentesen elérhető a Lévai Dental Fogászaton. Amennyiben a fog olyan állapotban van, hogy nem lehet megmenteni, akkor eltávolítsuk, majd ha kell esztétikus, teljesen fogszínű, magas minőségű implantátummal pótoljuk azt. Azért írjuk, hogy amennyiben szükség van rá, mert például a bölcsességfogak pótlása nem szükséges. A bölcsességfogakra a mai modern embernek nincsen nagy szüksége, azért is okoz sokszor problémát ez a fog, mert az állkapocsban egyre kevesebb helye van. Az őseinknek halászó-vadászó életmódjukban nagy szükségük volt ezekre a fogakra, de a mi életmódunkban, a feldolgozott élelmiszerek rágásához nem szükségesek. Amennyiben problémát okoz a bölcsességfoga, forduljon hozzánk! A Lévai Dental Fogászaton a még a legkomplikáltabb állású bölcsesség esetében is lehet a foghúzás fájdalommentesen!

Hogyan zajlik a foghúzás fájdalommentesen?

A Lévai Dental Fogászaton a foghúzás fájdalommentesen a legnagyobb szakértelemmel zajlik. Több évtizede foglalkozunk már fogak gyógyításával, és még a mai napig mindent megteszünk pácienseink elégedettsége érdekében. Ahhoz, hogy a foghúzás fájdalommentesen történjen, az érintett területet el kell zsibbasztani helyi érzéstelenítő befecskendezésével. A fog eltávolítása után kezeljük az érintett területet, csillapítjuk a vérzést, ápoljuk a sebet, és minden fontos információt átadunk Önnek az otthoni teendőkkel kapcsolatban!

Foghúzás fájdalommentesen? Lehetséges! Jelentkezzen be a Lévai Dental Fogászatra IDE kattintva!