Fogpótlások a hiányzó fogsor pótlása ellen, legyen az részleges vagy teljes fogászati magánrendelőnkben megoldjuk porblémáját: Lévai Dental Budaörsön és Törökbálinton!

Fogpótlások

Fogpótlásokkal a hiányzó fogat vagy fogakat helyettesíthetjük (pótolhatjuk). Hála a legmodernebb technikáknak, a mai fogpótlások esztétikában és funkcióban is megközelítik a saját fogazatot.

Fogpótlások

A kivehető fogpótlásoknak két fő típusa van: teljes és részleges. Az, hogy Önnek melyik a legjobb megoldás fogai állapotától és az anyagi lehetőségeitől függ.

A teljes fogpótlások a funkció visszaállítása érdekében nem csak a fogakat helyettesítik, hanem a technikus kiterjeszti az ínyre, felső pótlás esetében a szájpadlásra is.
Ezek a pótlások fogtechnikai laboratóriumban készülnek, a rendelőben vett minta és a fogorvos instrukciói alapján.

Hagyományos teljes fogsor

A fogak eltávolítása után az állcsontnak és az ínynek három hónap regenerálódási időre van szüksége. Ezután készülhet el a végleges akrilát fogpótlás.
Ma már azonban lehetőség van a kivehető fogpótlás azonnali elkészítésére, melyet a fogorvos a gyógyulási fázis során többször korrigál, hogy pontosan illeszkedjen a kialakult állapothoz. Ennek előnye, hogy a páciens nem marad fogatlanul hónapokig. Viszont ehhez a megoldáshoz rendszeres kontroll szükséges.

Részleges fogsor

Részleges fogpótlásról akkor beszélünk, ha a páciensnek maradnak saját fogai, amikre azonban rögzített pótlás valamilyen okból nem készíthető. A maradék fogak segítik a fogsor helyben tartását és elhorgonyzását. A fogpótlás és a fogak kapcsolata az adott szituációtól és a páciens igényeitől függ.

A megszokási idő

A fogsor átadása után az első pár hétben jelentkezhet diszkomfort érzés. Kezdetben a pácienseknek szokatlan lehet, idegen tárgyként érzékelhetik a szájukban a műfogsort. Azonban ez az érzés rendszerint hamar elmúlik. A beszédet, az étkezést gyakorolni kell. Kezdetben kisebb, puhább falatokat kell fogyasztani. Lemezes fogpótlásnál érdemesebb kétoldalt rágni, hogy megelőzzük a fogsor elemelkedését.

Mikor egy kivehető fogpótlás szájba kerül, az nem lesz rögtön jó. Lehetnek olyan pontok a szájban, amiket funkció közben nyomhat a fogpótlás. Ebben az esetben a fogorvos könnyen korrigálhatja a fogsort amíg az tökéletes nem lesz.

A fogpótlások tartóssága

Több éves használat során előfordulhat, hogy az állcsont fiziológiás sorvadása miatt alá kell bélelni a fogsort. Ez azt jelenti, hogy az alaplemezt feltöltik a szükséges helyeken, hogy újra stabilan illeszkedjen az állcsonton. Illetve nagy rágóerő esetén hosszabb távon szükséges lehet a fogak pótlása, ha a műanyag fogak rágófelszíne elkopna. Rendszeres kontroll mellett a fogpótlások hosszú ideig jók lehetnek.

Fogpótlás szolgáltatásaink:

• Fémkerámia korona
  • Öntött csapos műcsonk
  • Cirkónium (fémmentes pótlás) korona
  • Préskerámiák
  • Teljes kivehető pótlás (műfogsor)
  • Részleges kivehető pótlás (kapcsos)
  • Precíziós (rejtett kapcsos) elhorgonyzású fogpótlás
  • Fogsor alábélelés
  • Harapásemelő sín

Legfrissebb cikkek

Hogyan tegyünk a fogérzékenység ellen?

A fogérzékenység a felnőttek több mint 40%-át érinti. A fogérzékenység a nőknél gyakrabban fordul elő, mint a férfiaknál. A legtöbben rövid, éles fájdalmat tapasztalnak fogaiknál, amely a fogérzékenység egyik jele.

Miért okoz ennyi problémát a bölcsességfog?

A bölcsességfogak általában 17 és 24 éves kor között nőnek ki. Sok esetben a bölcsességfog kinövése kárt okozhat fogaink esztétikájában és funkcionalitásában egyaránt. Ezért érdemes akár már kinövésük előtt kiszedetni...

Ínygyulladás: Tünetek és kezelése

Az ínygyulladás sokakat érint, mégsem tudnak róla. De mik pontosan azok a tünetek, amelyről felismerhető az ínygyulladás és hogyan kezelhetjük? Segítünk!

Kérjen online időpontot rendelőnkbe és bármely kezelés árából 10% kedvezményt biztosítunk!

Honlapkészítés,webdesign,Expedient
keresőoptimalizálás:Expedient| Marketing tanácsadónk a Marketing Professzorok Kft. 2019 Levaidental