Fogbeültetés Budapesten a Lévai Dental Fogászaton szakértelemmel, a legmodernebb eljárásokkal érhető el- csodaszép mosolyt varázsolunk Önnek fájdalommentesen!

Fogbeültetés Budapesten

Fogbeültetés Budapesten a Lévai Dental Fogászaton nagy szakértelemmel, a legmodernebb eljárásokkal érhető el. Hiányos fog, fogak esetében ez a legjobb megoldás: nemcsak az esztétikus mosolyát nyeri vissza, hanem az egészséges fogazatát, a megfelelő rágófunkcióját is! Mutatjuk, hogyan működik a fogbeültetés Budapesten a Lévai Dental Fogászaton!

Fogbeültetés Budapesten fájdalommentesen a legjobb módszerekkel

A Lévai Dental Fogászat már több évtizede foglalkozik fogak gyógyításával, fogproblémák kezelésével. Elég tapasztalatunk van ahhoz, hogy tudjuk, mennyire fontos az, hogy minőségi eszközökkel, magas minőségű anyagokkal dolgozzunk, és mindig a legjobb módszereket alkalmazzuk. A fogbeültetés Budapesten a legjobb eljárások alkalmazásával történik, fájdalommentes módszerekkel. Tudjuk, hogy nagyon sokan gondolják azt, hogy egy fogbeültetés nagyon fájdalmas procedúra –minden bizonnyal Ön is köztük van-, de mi igyekszünk erre rácáfolni. Fogászatunkon korszerű eljárásokat, biztonságos, és valóban hatásos érzéstelenítő anyagokat alkalmazunk, amik segítségével szinte teljesen fájdalommentes lesz a kezelés. Egyébként pedig egy hiányos fog sokkal több fájdalmat tud okozni, mint a fogbeültetés Budapesten.

Fogbeültetés Budapesten- a megoldás hiányos fogak pótlására

Foghiány nagyon sok okból kialakulhat, a balesetektől kezdve, a nem megfelelő szájhigiénia miatt kialakult fogbetegségekig. A fogbeültetés megoldást jelent a foghiányra- egy vagy több fogat is lehet hatékonyan, fájdalommentesen, és esztétikusan pótolni. Ezen a ponton meg kell jegyeznünk, hogy a hiányos fogazat nemcsak esztétikai, hanem komoly funkcionális, egészségügyi problémákat is okoz. Egy hiányos fog, hatással van a még ép fogakra is, hiszen azok megpróbálják az üres helyet betölteni, dőlni kezdenek, gyökerük meglazul. Ezzel pedig a rágófunkció is romlik. A fogbeültetés Budapesten tehát fontos kezelés-, amit mi a legnagyobb szakértelemmel végzünk el.

Hogyan zajlik a fogbeültetés Budapesten?

A fogbeültetés Budapesten egy hosszabb folyamat, hiszen egy olyan fogpótlást kell készíteni, ami nemcsak esztétikus, hanem a funkcióját is betölti a hiányzó fognak, tökéletesen illeszkedik, és a fogazat befogadja. A fogbeültetés Budapesten a Lévai Dental Fogászaton több egymásra épülő lépésből áll, azonban Önnek nem kell aggódnia, mert egy előzetes konzultáció alkalmával minden lényeges lépést részletesen megbeszélünk!

Mennyi ideig tart a fogbeültetés Budapesten?

A fogbeültetés Budapesten körülbelül 6-9 hónapos folyamat, ez a hossz attól is függ, hogy szükség van-e csontpótlásra. Nálunk a kezelések egy alapos kivizsgálással kezdődnek, ami után készítünk Önnek is egy személyre szabott kezelési tervet. A fogbeültetés Budapesten a Lévai Dental Fogászaton az alábbi lépésekből áll, amennyiben nincsen szükség előzetes csontpótlásra: fogimplantátum csavar rögzítése, implantátumfej behelyezése, fogpótlás, korona, híd építése, igazítás, kontrollvizsgálat.

Mennyibe kerül a fogbeültetés Budapesten?

Tudjuk, hogy ez is egy fontos szempont, ezért árlistánkat igyekeztünk úgy kialakítani, hogy pácienseinknek kedvezzünk vele. A fogbeültetés árak esetében is minden páciensünknek egyedi ajánlatot készítünk, amit igényre szabunk, de egy alap árlistát találhat weboldalunkon IDE kattintva! Szolgáltatásainkra garanciát is vállalunk, valamint lehetőség van szép kártyával való fizetésre is. A fogbeültetés árakkal kapcsolatban részleteket ITT olvashat!

Fogbeültetés Budapesten? Válassza a Lévai Dental Fogaszat több évtizedes szakértelmét, biztonságos eljárásait! Foglaljon időpontot online, egyszerűen!