A Lévai Dental Fogászaton mindent megteszünk annak érdekében, hogy megmentsük a sérült fogakat. A legvégső esetben megfizethető foghúzás árakkal, fájdalommentes...

Foghúzás árak

A Lévai Dental Fogászaton mindent megteszünk annak érdekében, hogy megmentsük a sérült fogakat. Azonban vannak esetek, amikor egy fog már annyira sérült, hogy az egyetlen megoldás az eltávolítás. Ebben az esetben is baráti foghúzás árakkal, és fájdalommentes kezelésekkel várjuk pácienseinket.

Mennyibe kerülnek a foghúzás árak?

A Lévai Dental Fogászata megfizethető árakkal, barátságos kiszolgálással, és szakszerű, magas minőségű kezelésekkel várja a pácienseket. Már 30 éve foglalkozunk páciensekkel, mindig is tisztességesek voltunk – mi nem élünk a rejtett árak stratégiájával! Részletes fogászati árlapunkon pontosan megtalálható, hogy mennyibe kerülnek a kezelések, többek között a foghúzás árak. https://www.levaidental.hu/arak-garancia.html Hogy mennyibe kerülnek a foghúzás árak, arra nehéz választ adni anélkül, hogy látnánk a problémás fogak.

Foghúzás árak rejtett költségek nélkül

A foghúzás árak alakulása attól is függ, hogy milyen állapotban van a sérült fog, milyen állapotú fogak veszik körül, és hogy mennyire egyszerűen hozzáférhető. A foghúzás folyamata sájszebészeti ellátást igényel, amennyiben a sérült fog rossz pozícióban van, nehezen hozzáférhető, vagy más fogak akadályozzák a kivételét. A bölcsesség foghúzás árak is más kategóriába esnek – értelemszerűen a műtéti eljárás költségesebb. Azonban nem kell aggódnia, mert a Lévai Dental Fogászat jól felszerelt, modern szájsebészettel, valamint megfizethető árakkal várja.  Bármilyen komplikált is egy bölcsességfog eltávolítása, tapasztalt szájsebész kollégánk fájdalommentesen megoldja!

Egy kedves páciensünk véleménye e foghúzásról:

„Foghúzásra mentem, és rettenetesen félek minden fogászati kezeléstől. A Lévai Dental csapata türelmes volt végig velem és mindent fájdalommentesen végeztek el nálam. Most már nem félek a fogorvostól és csak hozzájuk fogok járni! :)” – köszönjük a kedves szavakat, igyekszünk továbbra is mindent megtenni a pácienseink érdekében!

Bölcsességfoghúzás árak

A bölcsességfoghúzás ára 36 000 Ft (2023. szeptember), a műtéti eltávolítás pedig 48 000 Ft-ba kerül (223. szeptember). A bölcsességfog eltávolítása bár komplikált tud lenni, a Lévai Dental fogászat csapata előtt nincsen lehetetlen: fájdalommentes, modern eljárásokkal várjuk pácienseinket! Minden eljárásunkat helyi érzéstelenítés mellett, megfelelő sebkezeléssel, utógondozással végzünk.

A foghúzás árak elkerülhetőek

Hogyan? Jól olvassa, a foghúzás árak igenis elkerülhetőek! Tudta, hogy a foghúzás a legvégső megoldás, amit csak akkor alkalmazunk, amikor már tényleg menthetetlen a fog! Attól, hogy nagyon fáj a foga, már szinte elviselhetetlen, még lehet, hogy van megoldás! Hatékony fogászati technikáinkkal a gyulladt, letört, szuvas fogakat is mg tudjuk menteni, amennyiben időben érkezik hozzánk! Ezért amennyiben szeretné a foghúzás árakhoz hasonló kellemetlenségeket elkerülni, mindenképpen a legelső tünetek jelentkezésével keresse fel a Lévai Dental Fogászatot!

Kímélje meg magát a drága foghúzás áraktól – keresse fel rendelőnket rendszeresen, kerülje el, hogy a problémák odáig fajuljanak, hogy menthetetlen legyen a foga! Az olyan esetekben, amikor a fog tényleg menthetetlen kíméletes módszerekkel, és megfizethető foghúzás árakkal várjuk! Jelentkezzen be online!