Teljes fogimplantátum

A teljes fogimplantátum megoldást jelent a teljes fogatlanságra. A Lévai Dental Fogászaton fájdalommentesen, és nagyon hatékonyan varázsolunk Önnek csodaszép mosolyt a teljes fogimplantátum technológiájának köszönhetően.

Teljes fogimplantátum a legjobb fogpótló eljárás

Manapság már olyan hatékony fogászati megoldások teszik szebbé a fogakat, a mosolyt, mint a teljes fogimplantátum. Az implantátumról alapvetően elmondható, hogy legjobb fogpótló beavatkozás, ami nemcsak esztétikájában, hanem funkciójában is helyettesíti az eredeti fogakat. Mit jelent ez? A többi fogpótló eljárással ellentétben az implantátum az állkapocs csontokhoz kapcsolódik, így a fogak gyökerét is helyettesíti, nemcsak az íny feletti felépítményt. A fogimplantátum ennek köszönhetően nagyon stabil, biztonságos, és kényelmes vele a rágás, valamint a beszéd, és megjelenésében is nagyon esztétikus. A Lévai Dental Fogászaton a teljes fogpótlás eredménye olyan lesz, mint az eredeti fogai.

Teljes fogimplantátum előnyei

A fogimplantátumoknak számtalan előnyük van, ezért nagy szerencse, hogy a teljes foghiány esetében is alkalmazható a teljes fogimplantátum. A fogimplantátum előnyei az alábbiak:

• Tökéletes mosoly – fogazata olyan lesz, mint újkorában, fogszínű anyagainknak hála nem lesz mű hatása a fogpótlásnak.
  • Egészséges csontok – a teljes fogimplantátum beültetésével mesterséges foggyökereket is képzünk, amik segítenek elkerülni a csontvesztés kockázatát.
  • Tartósság – egy kivehető protézis általában 5 évig tart, ezzel szemben a teljes fogimplantátum állandó, egyszer kell csak megcsinálni.
  • Praktikus – a teljes fogimplantátum nem mozdul el evés, beszéd közben, sokkal praktikusabb, mint a kivehető pótlások.

Fájdalommentes teljes fogimplantátum

Rendszeresen teszik fel pácienseink a kérdést: mennyire fájdalmas a teljes fogimplantátum beültetése? Erre a válaszunk, hogy egyáltalán nem fáj, amennyiben a Lévai Dental Fogászaton történik. A teljes fogimplantátum beültetését érzéstelenítés mellett végezzük el, ennek köszönhetően Ön maximum egy kis kellemetlenséget fog érezni a kezelés után, amikor már kiment ennek hatása. Azonban azt tudnia kell, hogy nagyon hatékony eljárásról beszélünk, aminek teljes folyamata lehet fájdalommentes, azonban többször kell látogatnia fogászatunkat, ha a teljes fogimplantátum megoldását válassza, hiszen ez egy komplex eljárás.

Hogyan történik a teljes fogimplantátum beültetése?

A teljes fogbeültetés összetett folyamat, melynek első lépése egy személyes fogászati konzultáció, ahol minden további lépés megbeszélésre kerül. A Lévai Dental Fogászaton minden páciensünk számára egyénre szabott kezelési tervet, valamint ehhez kapcsolódó árajánlatot készítünk – annak függvényében, hogy milyen kezelésekre van szükség (például csontpótlás, foghúzás). A teljes fogbeültetés folyamata mindent összeadva akár 6-9 hónapig is eltarthat a hosszas gyógyulási folyamatok miatt. Fogászatunkon a legmagasabb minőségű implantátumokat használjuk, amik strapabíróak, időtállóak.

Teljes foghiány? A válaszunk egy nagyon esztétikus, strapabíró teljes fogimplantátum! Jelentkezzen be előzetes állapotfelmérésre!

IDŐPONTOT KÉREK