Esztétikai és szájhigéniai kezelések a Lévai Dental Fogászati magánrendelőjében Budaörsön és Törökbálinton, kedvező áron, a paradontitis megelőzése és az Ön fogainak szépsége érdekében.

Parodontológiai és Professzionális Szájhigiéniai Kezelések

A parodontológiai és a professzionális szájhigiéniai kezeléseket legfőképpen a parodontitis megelőzése és ennek kezelése miatt végezzük. A kezelés után Ön nem csak kellemesebben fogja magát érezni, hiszen megszűnik az esetleges fájdalom, gyulladás, kellemetlen szájszag (halitózis), de fogai sokkal szebbek és esztétikusabbak lesznek.

Parodontológiai és Professzionális Szájhigiéniai Kezelések

Parodontológiai kezelések

A parodontológia a fogorvoslás egy speciális ága. A fogágygyulladás, orvosi néven parodontitis a fogat körülvevő szövetek baktériumok okozta gyulladásos megbetegedése. Ennek kezelése igen fontos, hiszen a fogínysorvadás akár a fogak elvesztéséhez is vezetnek. Ahhoz, hogy ezt elkerüljük a gyulladt területet és szöveteket minél előbb szükséges kezelni. Fogászatunkon ehhez minden szolgáltatást biztosítunk, hogy pácienseink teljeskörű kezelésben részesüljenek. A szakma természetesen nem merül ki csupán ennyiből, ínyvisszahúzódások, tasakkezelések, lágyszövetműtétek, csontpótlás a fogak körül és sok más precizitást igénylő beavatkozással foglalkozik.

Professzionális szájhigiéniai kezelések

Szájhigiéniai kezeléseink során az elsődleges szempont a fogak megfelelő tisztítása és esztétikus megjelenése. Szolgáltatásaink között a legjobb minőségű anyagokkal dolgozunk, hogy a fogak szerkezete és állapota ne csak a kezelés után, de hosszú távon is megfelelően ápoltak legyenek. Pácienseink akár fogfehérítő szolgáltatásunkat is igénybe vehetik, amely során fogaik újra vakítóan fehérek lehetnek.

Parodontológiai és professzionális szájhigiéniai kezeléseink:

• Szájhigiénés kezelés: ultrahangos fogkő eltávolítás, polírozással, instruálás, motiválás
  • Helyi fluoridos ecsetelés fognyaki érzékenységre
  • Rendelői fogfehérítés
  • Parodontális kürett, gyógyszeres tasakkezelés
  • Mozgó fogak sínezése
  • Ecsetelés (aphta, fogínygyulladás)

Fogaink állapota meghatározó lehet a mindennapok során, akár egy állásinterjúnk kimenetelét is döntően befolyásolhatja. Így mindig lényeges odafigyelni azok megfelelő tisztítására és ápolására. Amennyiben bármilyen problémát észlel fogínye vagy fogainak állapota kapcsán, keressen fel minket és megtaláljuk a megfelelő kezelési módszert.

Kérjen időpontot online és kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot az időpont foglalás a kezelés részleteivel!

Legfrissebb cikkek

Hogyan tegyünk a fogérzékenység ellen?

A fogérzékenység a felnőttek több mint 40%-át érinti. A fogérzékenység a nőknél gyakrabban fordul elő, mint a férfiaknál. A legtöbben rövid, éles fájdalmat tapasztalnak fogaiknál, amely a fogérzékenység egyik jele.

Miért okoz ennyi problémát a bölcsességfog?

A bölcsességfogak általában 17 és 24 éves kor között nőnek ki. Sok esetben a bölcsességfog kinövése kárt okozhat fogaink esztétikájában és funkcionalitásában egyaránt. Ezért érdemes akár már kinövésük előtt kiszedetni...

Ínygyulladás: Tünetek és kezelése

Az ínygyulladás sokakat érint, mégsem tudnak róla. De mik pontosan azok a tünetek, amelyről felismerhető az ínygyulladás és hogyan kezelhetjük? Segítünk!

Kérjen online időpontot rendelőnkbe és bármely kezelés árából 10% kedvezményt biztosítunk!

Honlapkészítés,webdesign,Expedient
keresőoptimalizálás:Expedient| Marketing tanácsadónk a Marketing Professzorok Kft. 2019 Levaidental