Esztétikai és szájhigéniai kezelések a Lévai Dental Fogászati magánrendelőjében Budaörsön és Törökbálinton, kedvező áron, a paradontitis megelőzése és az Ön fogainak szépsége érdekében.

Parodontológiai és Professzionális Szájhigiéniai Kezelések

A parodontológiai és a professzionális szájhigiéniai kezeléseket legfőképpen a parodontitis megelőzése és ennek kezelése miatt végezzük. A kezelés után Ön nem csak kellemesebben fogja magát érezni, hiszen megszűnik az esetleges fájdalom, gyulladás, kellemetlen szájszag (halitózis), de fogai sokkal szebbek és esztétikusabbak lesznek.

Parodontológiai és Professzionális Szájhigiéniai Kezelések

Parodontológiai kezelések

A parodontológia a fogorvoslás egy speciális ága. A fogágygyulladás, orvosi néven parodontitis a fogat körülvevő szövetek baktériumok okozta gyulladásos megbetegedése. Ennek kezelése igen fontos, hiszen a fogínysorvadás akár a fogak elvesztéséhez is vezetnek. Ahhoz, hogy ezt elkerüljük a gyulladt területet és szöveteket minél előbb szükséges kezelni. Fogászatunkon ehhez minden szolgáltatást biztosítunk, hogy pácienseink teljeskörű kezelésben részesüljenek. A szakma természetesen nem merül ki csupán ennyiből, ínyvisszahúzódások, tasakkezelések, lágyszövetműtétek, csontpótlás a fogak körül és sok más precizitást igénylő beavatkozással foglalkozik.

Professzionális szájhigiéniai kezelések

Szájhigiéniai kezeléseink során az elsődleges szempont a fogak megfelelő tisztítása és esztétikus megjelenése. Szolgáltatásaink között a legjobb minőségű anyagokkal dolgozunk, hogy a fogak szerkezete és állapota ne csak a kezelés után, de hosszú távon is megfelelően ápoltak legyenek. Pácienseink akár fogfehérítő szolgáltatásunkat is igénybe vehetik, amely során fogaik újra vakítóan fehérek lehetnek.

Parodontológiai és professzionális szájhigiéniai kezeléseink:

• Szájhigiénés kezelés: ultrahangos fogkő eltávolítás, polírozással, instruálás, motiválás
  • Helyi fluoridos ecsetelés fognyaki érzékenységre
  • Rendelői fogfehérítés
  • Parodontális kürett, gyógyszeres tasakkezelés
  • Mozgó fogak sínezése
  • Ecsetelés (aphta, fogínygyulladás)

Fogaink állapota meghatározó lehet a mindennapok során, akár egy állásinterjúnk kimenetelét is döntően befolyásolhatja. Így mindig lényeges odafigyelni azok megfelelő tisztítására és ápolására. Amennyiben bármilyen problémát észlel fogínye vagy fogainak állapota kapcsán, keressen fel minket és megtaláljuk a megfelelő kezelési módszert.

Kérjen időpontot online és kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot az időpont foglalás a kezelés részleteivel!

Legfrissebb cikkek

A fogimplantátumok előnyei és hátrányai

A fogászatok többségében összefoglalják fogimplantátumok előnyeit, azonban a hátrányokról kevesen beszélnek. Most összeszedtük az összes előnyét és hátrányát a fogimplantátumoknak.

Mi okozza a rossz leheletet?

Sok jel utalhat arra, hogy valaki rossz lehelettel küzd. De mi állhat ennek a hátterében? Hogyan tehetünk ellene? Következő cikkünk ebben segít!

5 jel, hogy ideje meglátogatnia a fogorvost

A rendszeres fogászati vizsgálat elengedhetetlen fogaink egészségének fenntartása érdekében. Sok ember azonban csak abban az esetben látogatja meg fogorvosát, ha már beütött a baj.

Kérjen online időpontot rendelőnkbe és bármely kezelés árából 10% kedvezményt biztosítunk!

Honlapkészítés,webdesign,Expedient
keresőoptimalizálás:Expedient| Marketing tanácsadónk a Marketing Professzorok Kft. 2020 Levaidental